Service Manager
Gallant
Gallantilla olet enemmän kuin työntekijänumero
Gallantilla olet enemmän kuin työntekijänumero
Olemme moderni, yksi Suomen nopeimmin kehittyvistä taloushallinnon asiantuntijataloista. Tarjoamme hyvät mahdollisuudet kasvaa ja kehittyä, ja uskomme, että asiantuntijoillamme on merkittävä rooli asiakkaidemme menestystarinoissa. Meillä pääset työskentelemään kunnianhimoisessa, mutta aidosti välittävässä kulttuurissa, jossa tekeminen on mutkatonta, asiantuntijuus arvostettua ja jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa.
Etsimme nyt energisoivaa ihmisten johtajaa Service Managerin rooliin, jossa vastaat teknologiasegmentin asiantuntijatiimin johtamisesta ja segmentin liiketoiminnasta: kasvusta ja kannattavuudesta, asiakkuuksista sekä kokeneen asiantuntijatiimin johtamisesta. Pääset rakentamaan yhdessä asiakkaiden ja tiimin kanssa kestävää kasvua, parantamaan asiakaskokemusta sekä viemään Gallantin liiketoimintaa eteenpäin.
Gallantilla et ole vain työntekijänumero muiden joukossa, vaan tärkeä ja kaivattu osa porukkaamme. Hurmaat meidät hyvin todennäköisesti, mikäli sinulla on kokemusta asiantuntijaorganisaation esihenkilötyöstä, ymmärrät taloushallinnon palveluja ja asiakkuuksia kokonaisuutena sekä nautit siitä, että saat yhdistää ihmisten johtamisen, liiketoiminnan ja asiakasrajapinnan. Totaalisen knock outin saavutat, mikäli sytyt valmentavasta johtamisesta, muutoksen läpiviennistä ja haluat auttaa tiimiäsi sekä asiakkaita onnistumaan – silloinkin, kun palaset ovat vielä hieman keskeneräisiä.
Tässä roolissa voit työskennellä joustavasti eri puolilta Suomea. Toivomme kuitenkin valmiutta käydä säännöllisesti Tampereen toimistolla tiimipäivissä ja esihenkilötapahtumissa sekä asiakastapaamisissa, joita on pääasiassa Etelä-Suomessa. Asiakkaita tavataan sekä etänä että paikan päällä, joten työhön sisältyy satunnaista matkustamista asiakkaiden ja Gallantin toimipisteiden välillä.
Haussa Service Manager teknologiasegmenttiin
Service Manager toimii teknologiasegmentin liiketoiminnan johtajana, joka:
Vastaa segmenttinsä kasvusta, kannattavuudesta ja asiakaskannasta yhdessä johtavan asiantuntijan (Leading Expert) ja asiantuntijatiimin kanssa.
Johtaa noin 13 kokeneen asiantuntijan tiimiä (kirjanpito, palkanlaskenta, maksuliikenne ja advisory-palvelut) valmentavalla otteella – tukee asiantuntijoiden itseohjautuvuutta ja varmistaa, että osaaminen ja työkuorma jakautuvat kestävästi.
Vastaa segmentin asiakkaista: teknologiayrityksistä, joiden liikevaihto vaihtelee muutamasta miljoonasta yli 50–100 miljoonaan euroon – usein kyse on laajoista, useamman yhtiön kokonaisuuksista.
Huolehtii siitä, että asiakkaat saavat kokonaisvaltaista tukea Gallantin palveluista: kirjanpidosta, palkanlaskennasta, maksuliikenteestä ja advisory-palveluista sovitussa laajuudessa, ja että palvelun laatu vastaa Gallantin lupausta.
Johtaa segmentin resursointia ja työsuunnittelua: varmistaa, että oikea osaaminen on oikeassa asiakkuudessa oikeaan aikaan ja että liikutukset segmenttien välillä tukevat sekä asiakas- että henkilöstötarpeita.
Laatii ja seuraa segmentin ennusteita, huolehtii laskutuksen toteutumisesta (mm. sopimusten ja Asiakasseurannan tietojen oikeellisuudesta) sekä seuraa ja ohjaa asiantuntijoiden tavoitteita (OKR:t, asiakastyötunnit ja muut sovitut mittarit).
Johtaa ihmisiä valmentavalla ja energisellä otteella: kuuntelee, sparraa ja auttaa yksilöitä ja tiimiä löytämään optimaalisen tavan työskennellä ja kehittyä yhdessä.
Toimii aktiivisessa yhteistyössä muiden Service Managereiden ja esihenkilöiden kanssa – erityisesti asiakkuuksiin, resursointiin ja työyhteisön hyvinvointiin liittyvissä asioissa, ja varmistaa, että tieto kulkee yli segmenttirajojen.
Ymmärtää teknologia-asiakkaiden ERP- ja talousjärjestelmäympäristöä sen verran hyvin, että osaa käydä sujuvaa keskustelua asiakkaiden ja asiantuntijoiden kanssa sekä tukea järjestelmien hyödyntämistä palvelussa.
Tukenasi on innostava ja moniammatillinen tiimi. Meillä töitä tehdään yhdessä ja kollegan apu on aina lähellä, jos ei maantieteellisesti, niin digitaalisesti. Toimit muiden Service Managereiden, johtavien asiantuntijoiden ja HR:n kanssa tiiviissä yhteistyössä, ja pääset vaikuttamaan siihen, miten Gallantin liiketoimintaa ja palveluja kehitetään eteenpäin.
Toivomme sinulta löytyvän
Kokemusta esihenkilötyöstä asiantuntijaorganisaatiossa – esimerkiksi tilitoimistosta, taloushallinnon asiantuntijatalosta tai vastaavasta ympäristöstä, jossa palveluja johdetaan asiakkuuksien kautta.
Näyttöjä sekä asiakkuuksien että ihmisten johtamisesta: olet toiminut lähellä sekä liiketoimintaa että palvelukokonaisuuksia ja hallitset resursoinnin “palapelin”.
Ymmärrystä taloushallinnon palveluista (kirjanpito, palkanlaskenta, maksuliikenne, advisory-palvelut). Sinun ei tarvitse olla syvä substanssiosaaja tietyltä osa-alueelta, mutta osaat keskustella asiakkaiden kanssa heidän liiketoiminnastaan, Gallantin palveluista ja sparrata tiimiäsi onnistumaan.
Hyvää järjestelmäosaamista, esim. ERP-järjestelmät, taloushallinnon järjestelmät jne.
Valmentavaa ja luottamusta rakentavaa johtamistapaa: tuet itseohjautuvuutta, autonomiaa tiimiläisten työn tekemisessä ja osaat johtaa myös tiimin energiaa ja jaksamista.
Kykyä toimia muutoksessa: hyväksyt sen, että Gallant kasvaa ja toimintaa rakennetaan ja kehitetään – organisaatio elää ja muovautuu, ja näet tämän mahdollisuutena etkä esteenä.
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, sekä kirjallisesti että suullisesti; tärkeintä on rohkeus käyttää kieliä arjessa.
Soveltuva korkeakoulututkinto on etu, muttei ehdoton edellytys – arvostamme ennen kaikkea kokemuksen kautta syntynyttä näkemystä siitä, miten asiantuntija- ja palveluliiketoimintaa johdetaan kannattavasti ja kestävästi.
Miksi valita meidät?
-
Eteenpäin katsova kulttuuri ja vahva yhteishenki
Kulttuurissamme saat olla juuri sellainen kuin olet. Meillä arki on enemmän kuin vain työntekoa ja haluamme antaa mahdollisuuden asiantuntijoillemme kukoistaa omalla alallaan. Tavoitteenamme on mahdollistaa omalla tekemisellämme kaikille mutkattoman työarjen, jossa jokainen voi luoda itsensä näköisen uran. Ilmapiirimme on tukeva, avoin, mukaansa tempaava ja pirskahteleva ja haluamme tutustua toisiimme ihmisinä. Meillä arkeen kuuluu uusia oivalluksia, kaverin kannustamista ja merkityksellisiä keskusteluita!
Service Managerina et kuitenkaan tee tätä yksin – sinulla on ympärilläsi muiden esihenkilöiden verkosto sekä jo käynnissä oleva kehitystyö, johon pääset tuomaan oman kädenjälkesi. -
Joustavuus ja jatkuva kehittyminen
Meillä ei tarvitse jatkuvasti ylisuorittaa tai vetää pitkää päivää todistaakseen arvonsa. Ketterän hybridityön ja joustavan työajan lisäksi tuemme omanlaisen arjen rakentamista. Omiin asiakkuuksiin saa vaikuttaa, eikä päivien tai viikkojen tarvitse olla identtisiä. Olemme sydämeltämme oppijoita ja tulevaisuuteen suuntautuneita edelläkävijoitä. Ympäristömme on luotu oppimiseen ja kasvamiseen. Esihenkilöt ja Academy tukitoimintomme edesauttavat oman oppimispolun kirkastamisessa. Tuemme osaamisen kehittämistä arjessa niin ajallisesti kuin taloudellisestikin.
-
Monipuolinen palkitseminen
Palkitsemismallimme koostuu peruspalkasta, joka tässä roolissa liikkuu osaamisesta ja kokemuksesta riippuen noin 5 200–5 800 € välillä. Palkasta keskustellaan tarkemmin prosessin alkuvaiheessa.
Tarjoamme myös monipuoliset edut kuten; työkykyvakuutus, työsuhdepolkupyörä, Edenred edut sekä kuukausittaista työajalla tapahtuvaa yhteiskuntavastuullisuutta / liikuntaa.
Rekrytoinnin kulku
Tämä rekrytointi toteutetaan yhdessä Gallantin rekrytointikumppanin Nawian kanssa.
Rekrytoinnin seuraava steppi on puhelin- ja videokeskustelu Nawian konsultin Jari Aurosen kanssa. Mikäli tapaamisessa toteamme, että tämä on oikea steppi sinulle, sovimme sinulle tapaamiseen Gallantille, jonka edustajien kanssa pidetään jatkohaastattelut. Pääset tapaamaan matkan varrella tulevaa esihenkilöäsi sekä HR:n edustajia. Tämän lisäksi prosessiin kuuluu mahdollinen lyhyt soveltuvuustesti ja suosittelijoiden tarkastus. Tehtävä alkaa niin pian kuin mahdollista irtisanomisajat huomioiden.
Matkassasi mukana rekrytoinnin aikana Nawia!
Rekrytoinnista vastaa Nawialla Jari Auronen. Voit olla minuun yhteydessä missä vaiheessa prosessia tahansa.
Puh. 040 8388 064
Email. jari.auronen@nawia.fi