Financial Advisor
Prime Construction

Gallantilla olet enemmän kuin työntekijänumero
Olemme moderni, yksi Suomen nopeimmin kehittyvistä taloushallinnon asiantuntijataloista. Tarjoamme hyvät mahdollisuudet kehittyä ja kasvaa roolissasi, vauhdikkaastikin etenevien tulevaisuuden menestystekijöiden siivittämänä. Sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus kehittyä osana innostunutta ja asiantuntevaa tiimiä sekä rakentaa kanssamme merkityksellistä yhteiskuntaa asiakkaidemme menestystä mahdollistavien palveluidemme parissa.
Etsimme nyt asiantuntijaa Prime Construction tiimiimme, jolla olisi vahva työkokemus rakennusalan taloushallinnosta ja perustajaurakoinnista.
Gallantilla et ole vain työntekijänumero muiden joukossa, vaan tärkeä ja kaivattu osa porukkaamme. Hurmaat meidät hyvin todennäköisesti, mikäli sinusta löytyy vähän enemmän kuin ripaus reippautta ja rohkeutta. Uskallat tarttua tehtäviin ja toimit itseohjautuen iloisesti. Viitsit ja välität auttaa kollegaa ja koet merkityksellisyyttä alan tehtävistäsi. Totaalisen knock outin saavutat, mikäli sinussa virtaa intohimo konsultatiiviseen asiantuntijatyöhön.
Tässä roolissa voit työskennellä missä päin Suomea tahansa. Rekrytoiva esihenkilösi istuu Mikkelissä mutta Gallantilta löytyy isot toimistot esimerkiksi Pasilasta ja Tampereelta.

Haussa Financial Advisor
Tehtävässä tulet työskentelemään Gallantin asiakkailla Prime Construction segmentissä.
Financial Advisor toimii rakennusalan asiakkaiden talouskumppanina, joka:
- Vastaa asiakaskokonaisuuksien johtamisesta ja koordinoinnista
- Hallitsee konsernilaskennan, raportoinnin ja talouden neuvonannon
- Kommunikoi aktiivisesti asiakkaiden (tyypillisesti talousjohtajien, toimitusjohtajien) kanssa
- Toimii yhteyshenkilönä Gallantin sisäiselle tiimille (kirjanpito, palkanlaskenta, reskontra)
- Vie eteenpäin asiakkaiden pyyntöjä, ratkoo taloudellisia ongelmia ja kehittää asiakkuuksia
Kokonaisuudessaan sinulla tulee olla halua auttaa ja konsultoida asiakkaita niin perus - kuin monimutkaisemmissakin asioissa talouden osalta. Kokemusvuosien kannalta etsimämme henkilö omaa noin +-10 vuotta alan kokemusta.
Haemme henkilöä, joka on omimmillaan vauhdikkaasti etenevässä ympäristössä, missä työntekijöiden hyvinvointi ja asiakkaiden palvelu laitetaan keskiöön.
Toivomme sinulta löytyvän
-Vahva konsernilaskennan osaaminen
- Kokemus rakennusalan taloushallinnosta (verotus, raportointi, erityisesti perustajaurakointi)
-Kokemusta sisäisestä laskennasta: projektien seuranta, tunnusluvut, ennusteet
-Hyvä ymmärrys kirjanpidon prosesseista, vaikka ei itse tee tässä roolissa rutiinikirjanpitoa.
- Konsulttimainen ote: pystyt työskentelemään asiakasrajapinnassa, ratkaisemaan ongelmia ja rakentaa luottamusta asiakkaissamme.

⚙ Työarkea ja asiakkuuksia
Asiakkuudet: tyypillisesti 25–100+ M€ liikevaihtoluokkaa
Asiakkaita yhdellä henkilöllä n. 3–4, joista 1–2 voi olla isoja ja intensiivisiä
Työtä tehdään lähes täysin etänä, tutustumiskäyntejä lukuun ottamatta
Sisäinen tiimi tukenasi (kirjanpitäjät, palkanlaskijat, jne.)
Rakennusalan asiakkuuksissa käytössä vaihtelevia ERP-järjestelmiä (joista Jydacom yleisin)
Miksi valita meidät?
-
Eteenpäin katsova kulttuuri ja vahva yhteishenki
Kulttuurissamme saat olla juuri sellainen kuin olet. Meillä arki on enemmän kuin vain työntekoa ja haluamme antaa mahdollisuuden asiantuntijoillemme kukoistaa omalla alallaan. Tavoitteenamme on mahdollistaa omalla tekemisellämme kaikille mutkattoman työarjen, jossa jokainen voi luoda itsensä näköisen uran. Ilmapiirimme on tukeva, avoin, mukaansa tempaava ja pirskahteleva ja haluamme tutustua toisiimme ihmisinä. Meillä arkeen kuuluu uusia oivalluksia, kaverin kannustamista ja merkityksellisiä keskusteluita!
-
Joustavuus ja jatkuva kehittyminen
Meillä ei tarvitse jatkuvasti ylisuorittaa tai vetää pitkää päivää todistaakseen arvonsa. Ketterän hybridityön ja joustavan työajan lisäksi tuemme omanlaisen arjen rakentamista. Omiin asiakkuuksiin saa vaikuttaa, eikä päivien tai viikkojen tarvitse olla identtisiä. Olemme sydämeltämme oppijoita ja tulevaisuuteen suuntautuneita edelläkävijoitä. Ympäristömme on luotu oppimiseen ja kasvamiseen. Esihenkilöt ja Academy tukitoimintomme edesauttavat oman oppimispolun kirkastamisessa. Tuemme osaamisen kehittämistä arjessa niin ajallisesti kuin taloudellisestikin.
-
Monipuolinen palkitseminen
Palkitsemismallimme koostuu peruspalkasta joka tässä roolissa liikkuu 4500-5500 € välillä. Tarjoamme myös monipuoliset edut kuten; työkykyvakuutus, työsuhdepolkupyörä, Edenred edut sekä kuukausittaista työajalla tapahtuvaa yhteiskuntavastuullisuutta / liikuntaa. Mallia voi suunnitelmallisesti kasvattaa oman osaamisen kehittämisen ja asiakaskannattavuuden avulla.

Rekrytoinnin kulku
Rekrytoinnin seuraava steppi on puhelinkeskustelu Hanna-Mari Hannulan kanssa. Mikäli tapaamisessa toteamme, että tämä on oikea steppi sinulle, sovimme sinulle tapaamiseen Gallantille, jonka edustajien kanssa pidetään jatkohaastattelut. Pääset tapaamaan matkan varrella etäyhteyksien kautta tulevaa esihenkilöäsi, HR:n edustajia sekä mahdollisuuksien mukaan juttelemaan työarjesta tulevan kollegasi kanssa puhelimitse. Tämän lisäksi prosessiin kuuluu mahdollinen lyhyt soveltuvuustesti ja suosittelijoiden tarkastus. Tehtävä alkaa niin pian kuin mahdollista irtisanomisajat huomioiden.

Matkassasi mukana rekrytoinnin aikana Nawia!
Rekrytoinnista vastaa Nawialla Hanna-Mari Hannula
Hanna-Mari : 0407441572
hanna-mari.hannula@nawia.fi